Mari Berhenti Merokok mulai Ramadhan ini…

Standard

Bismillah…

Sebuah seruan untuk orang Islam yang merokok…memang betul usaha untuk berhenti itu memang sukar…namun percayalah pahala Allah yang besar menanti bagi siapa yang berusaha untuk menjauhi perkara2 yang haram…Maka mulakan usaha tersebut di bulan ini…jangan tangguh-tangguh!!

Kepada yang tak merokok, jangan cuba-cuba nak merokok..dan cuba bantu kawan-kawan yang lain untuk berhenti merokok,InsyaALLAH pahala yang berganda menanti anda!! Mungkin langkah pertama boleh bagi tengok video di bawah ini…

Sebar2kan untuk manfaat semua…

Selamat berpuasa semua…Moga kita berjaya meraih taqwa dan dibebaskan tengkuk kita dari api neraka…Ameen Ya rab!!

p/s:Minta maaf lama tak update….internet takde kat rumah…ni pun update kat cc…hehe…dan Alhamdulillah kini saya dengan rasminya telah berjaya naik ke Tahun 2, Kuliah Usuluddin Al-Azhar…terima atas segala doa dan sokongan kalian…Uhibbukum fillah!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s