Langkah Bermula, 2014

Standard

Image

 

Bismillah.

Langkah bermula untuk tahun 2014.

Saya Hanif bin Mohamad Salleh dan kini sedang melanjutkan pelajaran di Universiti Al-Azhar cawangan Mansurah.

Merupakan Pelajar Tahun 4, Kuliah Usuluddin Jabatan Hadis.

Mengapa saya menulis?

Saya merupakan antara orang yang sukar dalam menyampaikan pandangan apabila berada di dalam sesuatu perbincangan.

Kebiasaannya saya akan berfikir panjang dan sebaik sahaja apabila mahu menyampaikan pandangan, perbincangan tersebut telahpun beralih ke isu lain atau perbincangan tersebut telah selesai.

Maka, saya ingin menggunakan medium ini untuk saya berkongsi kepada dunia untuk menyatakan apa pandangan saya terhadap kehidupan dan isu-isu lain.

Dan secara jujurnya saya berhajat untuk menulis buku dan moga dengan ruang latihan menulis di wordpress ini akan mendekatkan saya mencapai impian tersebut.

Cukup dulu untuk kali ini, kita jumpa pada post yang seterusnya.

InshaAllah ^_^

Tinggalkan Jawapan

