Kembali Menulis

Standard

better-writer-graphic

Kenapa Saya Kembali Menulis?

Saya cuba kembali kepada hobi saya yang asal iaitu menulis.

Menulis menjadi salah satu ruang untuk saya menyampaikan fikiran saya yang mungkin tidak berjaya keluarkan melalui dengan sebuah percakapan.

Memang benar bila sudah lama tak menulis, makin sukar untuk kembali menulis seperti biasa.

Maka saya cuba mulakan kembali, sedikit demi sedikit, yang penting tulis setiap hari tanpa melihat kepada kualiti tulisan tersebut.

Apa yang penting adalah mesej saya sampai dan awak yang membaca dapat sesuatu.

Tidak perlu kita menunggu untuk menjadi sempurna, baru hendak menulis.

Kerana tiada siapa pun yang sempurna. Setiap orang ada titik mulanya.

Menulislah kerana Allah. Moga dengan setiap patah yang ditulis, semuanya mendapat ganjaran dari Allah.

Moga anda dapat sesuatu dari tulisan saya ini.

Sekian, terima kasih.

Tinggalkan Jawapan

